ورود / عضویت

وبلاگ

تماس با ما
09911081048

0
Subtotal: 0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

ست پانسمان چیست؟

پانسمان واژه‌ای فرانسوی (Pansement) به معنی شستشو، مرهم‌گذاری و بستن جراحات با باندهای پزشکی است. پانسمان ماده ای کمکی است که به منظور بهبودی و جلوگیری از آسیب بیشتر در محل زخم مورد استفاده قرار می گیرد. ست های پانسمان با پانسمان های معمولی متفاوت هستند.

وقتی زخمی با یک باند ساده پوشانده می شود، احتمال عفونت محل زخم وجود دارد ولی وقتی از ست های پانسمان استریل استفاده می شود احتمال عفونت به حداقل می رسد؛ زیرا باندها و گازهای مورد استفاده در ست، همه استریل هستند.

بسته به نوع ، شدت و موقعیت زخم ، ست پانسمان می تواند اهداف مختلفی داشته باشد ، اگرچه همه اهداف در جهت بهبود و جلوگیری از آسیب بیشتر به زخم مورد استفاده قرار می گیرند.

چرا باید از ست پانسمان استفاده کنیم؟

هدف از پانسمان زخم تسهیل در بهبودی زخم، پیشگیری از عفونت، جلوگیری از خون ریزی، کمک به فرایند التیام زخم، عایق سازی دمای محیط زخم، حفظ رطوبت زخم و حفاظت زخم از صدمات فیزیکی است.

زخم یا جراحاتی که به علت عمیق بودن آن ها در شرایط استریل بخیه می شوند کماکان احتمال عفونت شان به دلیل قرار گیری در معرض انواع میکروب ها بالا است؛ بدین منظور برای جلوگیری از عفونت و بهبود سریع زخم، از ست های پانسمان استفاده می گردد که امروزه معمولا این ست ها بصورت یکبار مصرف طراحی و ساخته می شوند.

محتویات ست پانسمان شرکت آسیا جراح پیشرو

ترکیب اصلی ست های پانسمان شرکت آسیا جراح پیشرو شامل اقلام استریل شده زیر می باشد:

  1. یک عدد پنست (فورسپس)
  2. یک عدد پنس هموستات
  3. ۴ عدد گاز استریل لقمه ای
  4. ۶ عدد گاز استریل ساده
  5. یک عدد ظرف ۳ تکه برای استفاده از محلول ها
  6. یک عدد شان پرفوره (سوراخ دار)
  7. یک عدد شان ساده

قابل توجه مشتریان گرامی: هر کارتن حاوی ۱۰۰ ست پانسمان می باشد و حداقل سفارش نیز یک کارتن است.

اشتراک گزاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *